نکات مهم درباره سفر طولانی با هواپیما
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

نشستن طولانی مدت در هواپیما حین سفرهای هوایی برای بسیاری از مسافران سخت و طاقت فرساست. در این مواقع ممکن است سفرهای هوایی از سفرهای جاده ای نیز خسته کننده تر باشد. مسافران با خرید بلیط هواپیما می توانند از مزایای زیادی برخوردار شوند اما اگر قصد دارید مسافتی طولانی را با هواپیما طی کنید و از آرامش و آسایش بهره مند شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی درباره سفر طولانی با هواپیما را بیان کنیم.

راهنمای سفرهای طولانی با هواپیما

برای رزرو بلیط هواپیما و تجربه یک سفر هوایی شاد و مفرح بهتر است ترفندهایی را به کار گیرید تا در سفرهای طولانی مدت بتوانید از خستگی راه کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما راهکارهایی را پیشنهاد دهیم تا بهترین سفر خود را تجربه کنید.

تصویر

استفاده از لباس های راحت در پرواز

پوشیدن لباس راحت در حین سفر یکی از مواردی است که می تواند موجب راحتی و آسایش بیشتر باشد. ممکن است بسیاری از مسافران از این مورد غافل باشند اما پوشیدن یک دست لباس راحت از جنس الیاف طبیعی می تواند از خستگی شما در حین سفرهای طولانی بکاهد.

اگرقصد دارید تا ساعت های طولانی در هواپیما حضور داشته باشید، لباسی انتخاب کنید که بعد از چندین ساعت همچنان احساس راحتی داشته باشید. توجه به این نکته ضروری است که معمولا هوای درون هواپیماها خنک می باشد، بنابراین بهتر است چند لایه لباس نازک و راحت بپوشید. پوشیدن کفش های سنگین نیز پاها را در طولانی مدت خسته می کند. سعی کنید در پروازهای طولانی مدت از پوشیدن کفش های سنگین و پوتین خوداری کنید.

"لباس های تنگ نه تنها در سفرهای هوایی بلکه در سفرهای زمینی و ریلی نیز می تواند برای شما دردسر ایجاد کند. این نوع لباس ها میزان جریان خون شما را به اختلال می اندازند و باعث می شود احساس راحتی کمتر و خستگی بیشتری در طول سفر داشته باشید. به جای لباس های تنگ مانند شلوارهای لی و جین می توانید از لباس هایی با پارچه های طبیعی و راحت استفاده نمایید. با استفاده از لباس های راحت خستگی دیرتر به سراغتان خواهد آمد."

رزرو بهترین صندلی هواپیما

یکی از راهکارهای مهم برای رفتن به سفرهای طولانی، رزرو بهترین صندلی در هواپیماست. متخصصان اعتقاد دارند که نشستن های طولانی مدت منجر به پادرد و کمر دردهای مزمن می شود. بنابراین بهتر است تا مناسب ترین صندلی را برای خود انتخاب کنید. البته ممکن است رزرو صندلی توسط مسافر و به صورت آنلاین در همه ایرلاین ها امکان پذیر نباشد. به همین جهت برای تهیه بلیط هواپیما به سایت های معتبر مراجعه کنید.

برای در اختیار داشتن فضای بیشتر، صندلی هایی را رزرو کنید که در نزدیکی در خروج اضطراری هستند. این صندلی ها فضای زیادی برای کشیدن پاها دارند و می توانید به راحتی پاهای خود را حرکت بدهید.در پروازهای بین المللی صندلی های جلویی را فراموش کنید. چرا که این صندلی ها تدارکات لازم را در اختیار مسافرانی قرار می دهند که نوزاد به همراه دارند. اگر جزو افرادی هستید که بارها مجبور به استفاده از سرویس بهداشتی هواپیما هستید، صندلی هایی را انتخاب کنید که کنار راهرو قرار دارند. برای رزرو بهترین صندلی هواپیما می توانید بلیط هواپیمای خود را از سایت های معتبر گردشگری خریداری کنید.

در حین پرواز بخوابید

در پروازهای طولانی که قرار است ساعت های طولانی در هواپیما بمانید، بهتر است لوازم ضروری برای یک خواب آرام را به همراه داشته باشید. یک پتوی سبک به همراه یک بالش کوچک مسافرتی به داشتن خواب راحت در هواپیما کمک می کند. استفاده از هندزفری می تواند از شنیدن سروصدای داخل کابین هواپیما جلوگیری کند. خوابیدن در هواپیما شما را برای بعد از پیاده شدن سرحال و با نشاط نگه می دارد.

تصویر

در راهروی هواپیما قدم بزنید

برای رفع خستگی در پروازهای طولانی مدت بهتر است هر از چند گاهی در راهروی هواپیما قدم بزنید. با انجام حرکات کششی در همان حالی که بر روی صندلی خود نشسته اید از ورم کردن پاها جلوگیری کنید. این کار خشکی عضلات را کاهش می دهد و به حرکت خون در عروق کمک می کند. در حالت نشسته پاها را جمع کرده و دوباره بکشید.

انتخاب ایرلاین معتبر و مناسب

مسافران حرفه ای به خوبی می دانند که ارائه خدمات و امکانات در ایرلاین های مختلف با یکدیگر متفاوت است. قبل از خرید بلیط هواپیما با کمی جستجو می توانید ایرلاین های مناسب را انتخاب کنید. در هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما فقط به قیمت بلیط هواپیما توجه نکنید، بلکه توجه به امکاناتی که ایرلاین عرضه می کند، به داشتن یک پرواز آرام و بی دغدغه کمک می کند.

با تماشای فیلم سرگرم شوید

در بسیاری از ایرلاین ها خدماتی مانند مانیتور اختصاصی وجود دارد که امکان تماشای فیلم را به مسافران می دهد. پروازهای طولانی بهترین فرصت برای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه شماست. در کلاس اکونومی یک مانیتور بزرگ در راهرو وجود دارد که امکان تماشای فیلم را به صورت دسته جمعی فراهم می کند اما در فرست کلاس به راحتی می توانید از مانیتور خصوصی خود استفاده کنید. گوش دادن به موسیقی مورد علاقه نیز راه حل مناسبی برای گذران وقت در سفرهای طولانی مدت است. معمولا در بلیط هواپیما داخلی، هر دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس ارائه می شود.

رزرو بلیط هواپیما در سایت های معتبر

یکی از بهترین ترفندها برای تجربه یک سفر هوایی دلپذیر و خاطره انگیز، خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان از سایت های معتبر است. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جزو سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما در کشور هستند.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما با ارائه خدماتی هوشمند و نوین توانسته است بهترین پرواز را به شما پیشنهاد دهد.

تیک بان با همکاری 900 ایرلاین داخلی و خارجی، خدمات هوشمند و نوینی را به مسافران ارائه می دهد. تمامی مسافران می توانند آغاز سفری هوشمند را با چند کلیک ساده تجربه کنند. توصیه تیک بان به تمامی مسافران رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام طول سفر است تا از سرایت بیماری کرونا پیشگیری شود.

منبع: ساعد نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: